هیئت تیراندازی با کمان استان تهران

در باره فعالیتهای هیئت تیراندازی با کمان استان تهران

هیئت تیراندازی با کمان استان تهران

در باره فعالیتهای هیئت تیراندازی با کمان استان تهران

قهرمانی کرمان در دومین دوره مسابقات المژیاد گروه امید

کرمان قهرمان دومین المپیاد ورزشی تیراندازی با کمان

امید شد

چاپ

دومین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان در رشته تیراندازی با کمان در دو بخش زنان و مردان و در رده سنی امید با قهرمانی تیم کرمان پایان یافت.
این مسابقات که از 7 تا 9مرداد ماه در محوطه چمن دریاچه آزادی برگزار شد، 40تیم از27 استان در قالب (22تیم مردان و 18تیم زنان) و با حضور 183 ورزشکار (54کماندار زن و 62کماندار مرد در رشته ریکرو و 29کماندار زن و38کماندار مرد در رشته کامپوند) برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم های کرمان (قهرمان کامپوند زنان و مردان) و اصفهان و تهران (قهرمان ریکرو زنان و مردان) شناخته شدند .

در رشته ریکرو انفرادی مردان؛ میلاد وزیری از آذربایجان شرقی قهرمان شد و سعید کشاورز و محسن جمشیدی از زنجان دوم و سوم شدند. هم چنین در ریکرو انفرادی زنان، الهام فرهادی از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و ساره اسدی از تهران و هومت حیدری از اصفهان دوم و سوم شدند .
در کامپوند انفرادی زنان؛ پریسا براتچی از زنجان قهرمان شد و الهام بصیری نیا از کرمان و زهرا دهقان از فارس در سکوی دوم و سوم ایستادند .
در کامپوند انفرادی مردان؛ حمزه نکویی از کرمان اول شد و رضا کهتری از آذربایجان شرقی و زانیار مسجدی از تهران دوم و سوم شدند .


بنابر این گزارش؛ در رده بندی تیمی کامپوند زنان، تیم کرمان با 191امتیاز قهرمان شد و تیم های آذربایجان شرقی و زنجان دوم و سوم شدند .
در کامپوند تیمی مردان؛ کرمان با 223امتیاز قهرمان رشته کامپوند شناخته شد و تیم های آذربایجان شرقی و هرمزگان در جایگاه دوم و سوم ایستادند .
در پایان این رقابت ها و در رده بندی تیمی ریکرو زنان؛ اصفهان با امتیاز 158امتیاز قهرمان شد و تیم های تهران و کیش در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند .
هم چنین در ریکرو مردان؛ تیم تهران با 189امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و کرج و زنجان دوم و سوم شدند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد